dinsdag 25 juni 2013

Alpha, Bravo, Charlie, Delta



Het vinden van vrijwillige (hobby)fotografen die de groepjes bij onze fototocht wilden helpen kwam, zoals meestal, op het laatste moment goed. De vrijwilligers werden vooral gevonden vanuit de cursistenkring van de fotografiedocente en één via de plaatselijke fotoclub. Allemaal pensionarissen die gelukkig ook twee dagen wilden helpen, waardoor ik geen beroep hoefde te doen op collega combinatiefunctionarissen die ik achter de hand had.
Ondertussen was ik als organisatie vooral het draaiboek aan het afwerken: hoe regelen we wisselingen van de rondes (hiervoor had ik een trommel signaal bedacht en een soldaten rap die als tussendoortje gedaan werd). Hoe is elk groepje en elke vrijwilliger goed herkenbaar? Daarvoor heb ik online voor alle kinderen en vrijwilligers een kartonnen leger maskertje besteld waarop de groepsnaam genoteerd werd met zwarte stift. De groepsnamen: Alpha, Bravo, Charlie, Delta.
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten